Medarbetare sökes till Driftcenter/Kundtjänst

  • Posted: September 16, 2024
  • Form of employment: Konsultuppdrag
  • Industry: Kundtjänstarbeten
  • Apply by : Apply as soon as possible
  • No of open positions: 2
  • Work Location: Onsite Jobs
This position is no longer available

Är du en nyfiken och strukturerad person med ett öga för detaljer? Vi söker nu 2 nya kollegor till rollen som driftcentermedarbetare i Kista. Vill du bli en del av vårt härliga team?

Vad går arbetet som konsult ut på?
Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en av våra kunder som har sitt kontor i Kista. Rollen utgör ett utmanande administrativt och koordinerande arbete.

Om rollen
Som driftcentermedarbetare i företagets Driftcenter blir du en del av ett team som tillsammans har ansvar över den dagliga hanteringen, beredningen och planeringen av inkommande ärenden till företagets kunder i Stockholm. Kunderna som företaget bemöter har ett brett verksamhetsområde, som bland annat bostäder, gallerior och industrier.

Rollen utgör ett utmanande administrativt och koordinerande arbete med varierande arbetsuppgifter. Du fyller en viktig roll att säkerställa leveranserna till några av företagets större kunder med en nära anknytning till ett geografiskt område. Arbetet utförs på kontoret måndag - fredag och dina arbetstider är 7:00-15:30 samt
7:30 - 16:00 inkl. 30 min lunch.

Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Hantering av inkommande ärenden såsom felanmälningar, lägga upp arbetsorder, ta hand om mailbox.
  • På sikt kommer du kunna utvecklas inom din roll där du har kontakt och nära samarbete med avtalsansvariga, underentreprenörer, leverantörer och beställare hos kunden.

Vem är det vi söker?

Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller motsvarade utbildning med erfarenhet från en liknande tjänst där du har arbetat med administrativa uppgifter och ekonomihantering. Du ska även ha erfarenhet från arbete i kundtjänst där du har fått vana av att arbeta över telefon. En digital mognad är ett krav och du ska ha arbetat i olika system. Meriterande är om du har arbetat i Maximo tidigare. Detta kommer underlätta för dig för att snabbt kunna sätta dig in i företagets verktyg. Vidare är det även viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal-, skrift- och läsförståelse.

För att trivas i rollen söker vi en social och engagerarad personlighet med öga för detaljer. Du har lätt för att ta folk och är van att ha många kontakter, främst via telefon. Vi ser gärna att du deltar i effektiviseringsarbete och kommer med förbättringsförslag i arbetssättet med din respektive arbetsledare och medarbetare. Vidare är du en person som arbetar med struktur och förhåller dig till gällande rutiner, samtidigt som du är stresstålig då "tempot" oftast är högt.

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Dollman via e-post: [email protected]. Då tillsättningen ska ske omgående så sker urval och intervjuer löpande. Detta innebär att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista svarsdatum.

If you have questions of a technical nature concerning your account at Manpower, please contact our technical support:
0771-55 99 10 
[email protected]

We are open weekdays. Timing 07:00-18:00