Säljstöd / Koordinator
This job is taken from the Swedish Public Employment Service, recruitment is not performed by Manpower
- Posted: September 05, 2024
- Industry: Kontor, Administration
- Apply by : December 23, 2024
- roma-no-of-positions: 1
This position is no longer available
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Advisera Göteborg är ett dynamiskt företag som drivs av två seniora säljare med omfattande erfarenhet inom försäljning och affärsutveckling. Vårt fokus ligger på att skapa starka kundrelationer och driva affärstillväxt. För att optimera tid och möjliggöra fortsatt tillväxt söker vi nu en driven, mångsidig och engagerad kollega som kan stötta oss i det dagliga arbetet. Tjänsten är en nyutformad roll där vi ser fram emot att välkomna en ny kollega att bli en del av vårt fantastiska team!
Din roll som säljstöd/kontorskoordinator:
Rollen som Säljstöd/Kontorsansvarig innebär brett ansvar för de administrativa och operativa uppgifter som kommer med att driva ett företag. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och ha en central roll i att underlätta och effektivisera ledningens arbete. Rollen är delad, vilket innebär en säljstödsfunktion till våra befintliga kunder i kombination med att stötta ledningen med administrativa uppgifter. Du kommer kliva in i ett team av 8 härliga kollegor som älskar sälj och service. Kontoret influeras av en positiv stämning och av personligheter som hela tiden vill fortsätta utvecklas.
För att matcha rollen hos oss tror vi att du är utåtriktad och att service faller dig naturligt, både med externa och interna kontakter. Du är den där kollegan som alltid har en plan, en lista och en stark förmåga att organisera. Har du en positiv attityd, vilja att utvecklas och en pragmatisk inställning till problemlösning så har du goda möjligheter att passa in hos oss samt få möjlighet att utvecklas i rollen och i bolaget.
Arbetsuppgifter:
- Kundhantering (Säljstöd): Assistera vid upprätthållandet av kundrelationer genom att följa upp leads, hantera kundförfrågningar och se till att kunddata är uppdaterad i CRM-systemet.
- Offert- och avtalsarbete (Säljstöd): Hjälpa till att förbereda och sammanställa offerter och avtal, samt säkerställa att de skickas ut i tid och följs upp på ett strukturerat sätt.
- Personalstöd: Assistera vid onboarding av nya medarbetare och personaladministration.
- Projektstöd: Stödja projektledning och uppföljning av deadlines.
- Koordinering: Hjälpa till med att planera och koordinera möten, resor och evenemang och afterworks för teamet.
- Kommunikation: Vara en kontaktpunkt för externa leverantörer, kunder och samarbetspartners.
- Kontorsansvar: Se till att kontoret fungerar smidigt, inklusive beställning av kontorsmaterial och koordinering av tjänster som städning, underhåll, service på bilar, byte av däck etc.
- Erfarenhet av någon administrativ och koordinerande roll, gärna i en säljorganisation.
- Erfarenhet av försäljning & Service.
- Datorkunskap, inklusive erfarenhet av Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint, Kenote).
- Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
- Mycket god organisationsförmåga och detaljorientering.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt.
- Utbildningsbakgrund inom exempelvis Försäljning & Service (Meriterande).
- Möjlighet till professionell & personlig utveckling i ett expanderande bolag.
- AW:s, personalkonferenser och härlig gemenskap.
- Förmåner & friskvårdsbidrag.