Executive Assistent Avonova
- Posted: December 02, 2024
- Form of employment: Rekrytering till företag
- Industry: Inköp, Logistik,Kontor, Administration,Kontor, Administration
- Apply by : Apply as soon as possible
- No of open positions: 1
- Work Location: Onsite Jobs
Ansvarsområden och uppgifter
Som Executive Assistant /Inköpsassistent på Avonova kommer du ha en central roll i organisation. Du kommer stötta VD och koncernledning och se till att allt flyter på smidigt. Rollen innebär också att stötta vår inköpschef med diverse olika administrativa uppgifter. Du erbjuds en spännande och varierande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik, och där din insats verkligen gör skillnad. Tjänsten utgår från vårt trevliga kontor i centrala Stockholm.
Exempel på dina arbetsuppgifter;
- Arrangera fysiska möten
- Optimera CEO´s kalender
- Resebokningar och utläggsredovisningar
- Hantera leverantörsavtal, vara behjälplig med material till förhandlingar och andra inköpsrelaterade administrativa uppgifter
- Boka möten och aktiviteter med bland annat styrelse och ägare
- Office management
- Skriva protokoll och action-listor från möten
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare och som tycker om att ha en varierad arbetsdag. Du vill utvecklas framåt och det finns fina möjligheter att bredda din kompetens hos oss. Vi ser att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Som person är du driven, självgående och duktig på att prioritera bland arbetsuppgifter. För att blir framgångsrik i rollen tror vi du har goda systemkunskaper och har lätt för att sätta dig in i nya system. Givetvis brinner du för service och har ett prestigelöst och flexibelt förhållningssätt.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Avonova med Jefferson Wells. Varmt välkommen med din ansökan (CV och personligt brev). Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vid frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Maria Stenbäck, [email protected] eller 072-208 08 92.
Om oss
Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling. Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.