Kundsupport till en av våra kunder i Göteborg!
- Posted: November 21, 2024
- Form of employment: Rekrytering till företag
- Industry: Kontor, Administration,Kontor, Administration,Kundtjänstarbeten
- Apply by : Apply as soon as possible
- Number of open positions: 1
- Work Location: Onsite Jobs
Vi söker dig som drivs av att hjälpa andra, som är nyfiken på nya utmaningar och som alltid ser möjligheter. Rollen är dynamisk och passar dig som tycker om att arbeta både självständigt och i team. Låter det som du?
Start i december ca 6 månader med stor chans till förlägning.
Uppdraget är dagtid, heltid och Onsite.
Arbetsbeskrivning
Som kundsupport hos vår kund blir du en central del av ett engagerat team där fokus ligger på att skapa en positiv upplevelse för varje kund, du agerar rådgivare och ger professionell service via telefon, e-post och chatt. Du kommer att arbeta nära kunderna och ta dig an en varierad roll som ställer krav på servicekänsla, problemlösning och struktur.
- Hantera inkommande samtal, e-post och chatt där du möter varje kund med ett lösningsorienterat och vänligt bemötande.
- Lyssna in kundens behov och vägleda dem till rätt lösning, samtidigt som du säkerställer att de känner sig hörda och uppskattade.
- Ansvara för att registrera och uppdatera kunduppgifter i systemet samt säkerställa att varje ärende avslutas korrekt.
- Hjälpa kunder med frågor som rör exempelvis fakturor, produktbeställningar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs att arbeta med människor och som har en stark servicekänsla. Du har god kommunikationsförmåga och tycker om att hjälpa kunder på ett flexibelt och lösningsorienterat sätt.
- Du behöver ha ett par års arbetserfarenhet av kundsupport/kundtjänst eller administration
- Mycket goda datakunskaper, gärna arbetat i något affärssystem
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt Cv. Vi tar inte emot ansökningar via mail, har du frågor om uppdraget är du välkommen att maila [email protected]