Lediga jobb som kundtjänstmedarbetare
Se alla lediga jobb som kundtjänstmedarbetare på Manpower. Vare sig du vill bli en av våra fantastiska medarbetare som konsult eller söka någon av de fasta tjänster, studentjobb eller extrajobb som du hittar här så är du välkommen att registrera ditt CV hos oss. Vi finns med dig hela vägen till din nya karriär!
Visar 20 av 1710 jobb
Vill du vara en del av ett företag som arbetar för att leverera läkemedel på ett tryggt och effektivt sätt? Vi på Manpower söker nu en kundtjänstmedarbetare till Svensk Dos i Uppsala. Du kommer att vara ansiktet utåt och spela en viktig roll i att säkerställa en hög service och kvalitet för både våra kunder och samarbetspartners. Om du har relevant erfarenhet och vill bidra till Svensk Dos viktiga uppdrag, då är detta en fantastisk möjlighet för dig!
Vi på Manpower söker nu kundrådgivare till E.ON i Norrköping! Är du serviceinriktad, trivs med kundkontakt och har ett intresse för energi och hållbarhet? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Välkommen med din ansökan redan idag!
Vi på Manpower söker just nu en noggrann och serviceinriktad orderadministratör som kan finska. Du kommer att arbeta hos en internationell kund inom tillverkningsindustrin. Här får du arbeta i ett litet och sammansvetsat team, där ni tillsammans ansvarar för att leverera kundservice i toppklass.
Söker du efter ett jobb som kommer utmana dina kunskaper och som bjuder på nya utmaningar? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Manpower flera Kundrådgivare till E.ON i Sollefteå. En viktig förutsättning för att trivas i den här rollen är att du drivs av att ge service i världsklass och tycker om att jobba med människor. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan!
Är du en serviceinriktad person som gillar fartfyllda arbetsdagar? Vill du jobba aktivt och självständigt i sommar? Nu söker vi på Manpower dig som vill jobba som budbilsförare hos vår kund DHL Express i Stockholm - ett globalt logistikföretag med högt tempo, härlig laganda och starkt kundfokus. Ta chansen att bli en del av en viktig länk i leveranskedjan!
Vi söker nu en driven Innesäljare för ett konsultuppdrag hos vår kund i Jonsered. Har du tidigare erfarenhet av liknande roll och trivas med att arbeta serviceinriktat och mot en internationell marknad? Då är du varmt välkommen med din ansökan.
Söker du ett flexibelt och varierande extrajobb? Är du noggrann och gillar att arbeta fysiskt? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Vi på Manpower söker just nu engagerade lagerarbetare till Apotek Hjärtat i Norrköping. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Är du en serviceinriktad och flexibel person som trivs med att vara ansiktet utåt? Manpower söker nu receptionister för kommande konsultuppdrag hos våra kunder i Växjö. Vi har både deltids- och heltidsuppdrag med start enligt överenskommelse.
Är du tekniskt intresserad, driven, lättlärd och vill komma in i ett företag där du kan utvecklas och skapa stora utvecklingsmöjligheter? Då är detta tjänsten för dig!
Vi på Manpower söker just nu en relationsskapande och proaktiv Customer Success Advisor till Telenor i Stockholm. En stor fördel med det här jobbet är att det är kreativt och utmanande och att dagligen möta olika typer av människor. Ta chansen att bli en del av ett välkänt, stort och expansivt företag i en långsiktig roll med många utvecklingsmöjligheter!
Vill du vara med från början och bygga upp en helt ny roll i en växande satsning? Har du gedigen erfarenhet av personlig skyddsutrustning (PPE) och brinner för rådgivande kundkontakt? Då kan rollen som Customer Service PPE Specialist på Lyreco vara något för dig!
Operating in 80 countries, Belimo is the global market leader in the development, production and marketing of actuator solutions for controlling heating, ventilation, and air-conditioning systems. Actuators, control valves, and sensors make up the company's core business. Belimo has almost 2 300 employees worldwide.
Vi söker en erfaren och engagerad Interim bygglovschef för ett tillfälligt uppdrag på vår kunds bygglovsavdelning i Södra Skåne. Uppdraget innebär att leda och styra bygglovsavdelningen med fokus på effektivisering och nya arbetssätt utifrån aktuell lagstiftning.
Dygnet runt är vi på väg - från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig - post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka!
Drivs du lika mycket av affärer som av teknik? Vill du bidra till den svenska industrins framgång genom att förse den med ledande kompressionslösningar för en hållbar energiframtid? Vi söker dig med stort självledarskap och affärsmässighet. Du är en öppen lagspelare som delar med dig av sin kunskap. Självklart vet du att de bästa affärsframgångarna bygger på en gemensam insats.
Är du intresserad av ett kundfokuserat och självständigt arbete i en samhällsviktig verksamhet där du får möjlighet att utveckla och utvecklas? Tycker du om kontakten med kunder och kollegor och vill leverera service av högsta klass? Vi söker nu en fastighetstekniker med stort engagemang och tekniskt intresse till Alingsåshem.
Arbetsbeskrivning Är du en lösningsorienterad person med passion för kundservice och vill ta nästa steg i din karriär inom customer support? Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett globalt företag i motorbranschen – ett spännande konsultuppdrag med goda möjligheter till fast anställning! I rollen som kundtjänstmedarbetare blir du en viktig del av ett sammansvetsat och positivt team i Uppsala. Du arbetar med kundsupport och orderhantering, där du är med och säkerställer att våra kunders ärenden hanteras smidigt, professionellt och med hög kvalitet. Du kommer ha daglig kontakt med både kunder och återförsäljare – framför allt på den danska marknaden – och du samarbetar tätt med kollegor i både Sverige och Danmark. Dina huvudsakliga uppgifter: Registrera och hantera ärenden i våra system Ge professionell customer service via telefon och mejl Följa upp arbetsordrar och leveranser Stötta kollegor i Danmark med administration och kunddialoger Arbeta med förbättringar och processutveckling inom kundsupport Tjänsten är ett heltidsuppdrag via Autorekrytering och placerad hos vår kund i Uppsala. Det finns goda möjligheter till en tillsvidareanställning direkt hos företaget efter uppdragets gång. Din Profil Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av kundservice, customer support eller annan kundnära roll Har god administrativ förmåga och är trygg i att arbeta i olika system Talar och skriver svenska och engelska obehindrat – kan du dessutom danska är det ett stort plus! Är serviceminded, noggrann och tycker om att jobba i team Har B-körkort (meriterande, ej krav) Du behöver inte ha erfarenhet från motorbranschen – det viktigaste är att du har ett driv för kundtjänst och att du gillar att skapa struktur och lösa problem. Du kommer få en gedigen introduktion och stöttning i din utveckling. Om företaget Mer information om kundföretaget ges vid en eventuell intervju. Hos Autorekrytering, Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag inom fordonsbranschen, hjälper vi dig att hitta uppdrag som passar din kompetens, erfarenhet och ambition. Vi ser med stolthet tillbaka på vår utveckling sedan starten 2005 och jobbar ständigt med att överträffa våra kunders, kandidater och medarbetares förväntningar. Att förmedla rekrytering och bemanning till den svenska motorbranschen är fantastiskt spännande! Vi samarbetar med branschens mest välrenommerade företag – från återförsäljare och generalagenter till leasing- och finansbolag. Oavsett om du är en erfaren ledare, specialist inom kundservice och administration, eller kommer från en helt annan del av motorbranschen, så kan vi erbjuda dig spännande och utvecklande uppdrag. Varför välja Autorekrytering? • Vi har ett brett nätverk i fordonsbranschen och starka relationer med marknadens ledande aktörer • Trygghet & flexibilitet – Vi hanterar alla praktiska delar, så att du kan fokusera på ditt uppdrag • Personlig matchning – Vi ser till att du hamnar i en roll där din kompetens verkligen gör skillnad • Branschkunskap – Våra rekryterare har djup insikt i fordonssektorn och förstår vad som krävs för att lyckas i olika roller Vi mycket glada över förtroendet vi fått från vårt stora kontaktnät av intressanta kunder och kompetenta kandidater. Vår gedigna erfarenhet gör att vi kan hålla en konsultativ framtoning mot såväl kund, medarbetare och kandidat. Autorekrytering finns i Stockholm, Göteborg, Malmö och Jönköping och vi utför uppdrag i hela Sverige. Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryteringskonsult June Pärnänen på tel. 070 622 60 19 eller mail june.parnanen@autorekrytering.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu letar vi fler störtsköna kundtjänstmedarebetare till vårt center på Lindholmen i Göteborg!Letar du efter en energetisk och utvecklade arbetsplats? Lockas du av att hjälpa andra i ett högt tempo? Har du vilja att lära dig något nytt och ett intresse för ekonomi? Då är du rätt person till vårt team!ArbetsuppgifterI din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du hjälpa kunder med olika betalningslösningar. Din uppgift blir att leverera kundservice av högsta klass och din dag kommer fyllas av frågor kring exempelvis fakturor och betalningspåminnelser. Arbetet sker främst via inkommande samtal per telefon, men även mail kan förekomma.Öppettiderna för kundtjänsten är måndag-fredag 08:00-22.00, arbetspassen kommer därmed att innebära dagtid och kvällar. Tjänsten börjar med en betald utbildning där du får lära dig både den tekniska sidan av arbetet samt hur du gör för att erbjuda den bästa kundservicen. Om digPå Foundever anser vi att din personlighet är viktigare än dina meriter och ställer därför inte krav på tidigare yrkeserfarenhet. Men för att passa här tror vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och kan ta snabba beslut. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig lätt till nya situationer.KravBesitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skriftGrundläggande datorkunskaperAvslutad gymnasieutbildningRent belastningsregisterInga betalningsanmärkningar MeriterandeTidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrkeIntresse för ekonomiOm ossSom en global ledare i kundsupport och kundbemötande inom produkter och företagslösningar samarbetar Foundever med världens mest omtyckta märken, från stora märken till lokala nystartade företag, för att designa, bygga och leverera en konkurrenskraftig support i alla våra kundmöten.Vi på Foundever har 170 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder. Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Create your best moments! Om tjänstenAnställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månaderTjänstgöringsgrad: HeltidStartdatum: 22 AprilTjänstgöringsort: Göteborg, LindholmenLön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjlighet till bonus.
Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien.Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten.Arbetsuppgifter i rollen: Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: Avslutad gymnasieutbildning Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank Erfarenhet av service och att hjälpa kunder Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Plats: Stockholm Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca på emil@thewofi.se Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan!Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.
Nu finns en öppning att börja arbeta på EnterCard! Vi söker en ekonomi- och serviceintresserade medarbetare till deras kundtjänst. Här välkomnas du till en stimulerande arbetsplats mitt i centrala Stockholm där du får arbeta i ett team av engagerade kollegor på en kundservice med totalt 30 handläggare. Det här är en spännande möjlighet för dig som brinner för att hjälpa människor och kommunicera med kunder samt vill kombinera detta med att utvecklas inom ekonomi och finansieringslösningar. EnterCard ägs av Swedbank och Barclays Bank och tillhör således en av de största bankkoncernerna i Skandinavien.Vid start kommer du få en gedigen utbildning på två veckor och introduceras till dina arbetsuppgifter på bästa sätt. Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till EnterCard! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten.Arbetsuppgifter i rollen: Besvara inkommande samtal från både privat- och bankkunder via telefon Svara på frågor gällande kredit- och bankärenden Vägleda kunderna och informera om EnterCard’s produkter Profil som vi söker: Avslutad gymnasieutbildning Intresse för ekonomi och en vilja att arbeta på bank Erfarenhet av service och att hjälpa kunder Erfarenhet av kundservice via telefon är starkt meriterande Du sprider positiv energi och trivs med att arbeta i ett team Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal & skrift, övriga språkkunskaper är ett plus Vi söker framförallt dig med rätt personlighet och inställning. Du brinner för service och har ett generellt intresse för ekonomi samt ser denna tjänst som en möjlighet att utvecklas. Som person är du pålitlig, ödmjuk och driven. Du måste vara ostraffad och fri från betalningsanmärkningar. Vi kommer att genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidaten för tjänsten. Arbetstider: Vardagar mellan 8.25 & 18.10. (38,5 timmar/ arbetsvecka) Omfattning: Heltid Tillträde: Omgående Plats: Stockholm Om EnterCard EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finns representerade i Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder. Vår kultur Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på https://www.entercard.se/ Att jobba som konsult på The Wofi Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro, övertidsarbete etc. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agera bollplank och rådgivare vid behov. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Emil Dreca på emil@thewofi.se Urval i rekryteringsprocessen sker löpande. Välkommen med ansökan!Sökord: kundtjänst, kundservice, customer service, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, bank.
Visar 20 av 1710 jobb
Arbeta med människor
Att jobba som kundtjänstmedarbetare innebär att du får arbeta med människor. Du får en spännande roll där arbetsdagen bland annat kan innebära att svara på inkommande samtal och mejl med frågor från kunder, ge information om företagets produkter och tjänster samt att på bästa sätt lösa alla olika typer av problem som kunderna kan tänkas ha. För att jobba som kundtjänstmedarbetare bör du vara en glad och utåtriktad person som drivs av att ge människor den bästa tänkbara servicen. Läs mer om hur det är att jobba inom kundtjänst.
Hitta ditt jobb som kundtjänstmedarbetare hos oss
På Manpower brinner vi för att hjälpa dig med din karriär. Sök din nästa tjänst som kundtjänstmedarbetare idag via någon av våra jobbannonser eller registrera ditt CV för att bli tillgänglig för våra rekryteringskonsulter som letar efter nya talanger till några av Sveriges mest populära företag.
Undrar du något hittar du de flesta svaren under våra Vanliga frågor och svar!