Ekonomi- och Administratörstjänst på heltid i Årsta
Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
- posted: januari 20, 2025
- industry: Kontor, Administration
- apply-by : februari 01, 2025
- roma-no-of-positions: 1
job-expired-message
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Är du en strukturerad och noggrann person med ett öga för siffror och en förmåga att hålla ordning på administrativa processer? Smart Trappstädning söker nu en engagerad och driven ekonomi administratör för en heltidsanställning på vårt kontor i Årsta. Om tjänsten Som ekonomi administratör kommer du att ha en central roll i vår verksamhet och arbeta med en blandning av ekonomiska och administrativa uppgifter. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och bidra till att säkerställa att den dagliga verksamheten flyter smidigt. Arbetsuppgifter
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Är du en strukturerad och noggrann person med ett öga för siffror och en förmåga att hålla ordning på administrativa processer? Smart Trappstädning söker nu en engagerad och driven ekonomi administratör för en heltidsanställning på vårt kontor i Årsta. Om tjänsten Som ekonomi administratör kommer du att ha en central roll i vår verksamhet och arbeta med en blandning av ekonomiska och administrativa uppgifter. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och bidra till att säkerställa att den dagliga verksamheten flyter smidigt. Arbetsuppgifter
- Ekonomi:
- Bokföring och avstämningar.
- Fakturahantering (leverantörs- och kundfakturor).
- Löpande redovisning och förberedelse för bokslut.
- Hantering av utlägg och reseräkningar.
- Betalnings uppföljning och påminnelse hantering.
- Löner
- Administration:
- Hantering av inkommande och utgående korrespondens.
- Uppdatering och arkivering av dokument och avtal.
- Beställning av kontorsmaterial och hantering av leverantörs kontakter.
- Relevant utbildning inom ekonomi, administration eller liknande område.
- Minst 2 års erfarenhet av arbete med ekonomi och/eller administration.
- Goda kunskaper i bokföringssystem (Fortnox) samt Excel.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Hög noggrannhet, struktur och ansvarskänsla.
- En stimulerande arbetsmiljö med engagerade kollegor.
- Möjligheter till personlig utveckling och utbildning.
- Konkurrenskraftig lön.
- En arbetsplats centralt belägen i Årsta med goda kommunikationer.