Flerspråkig kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport
Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
- Inlagd: september 19, 2024
- Yrkesområde: Kontor, Administration
- Ansök senast : oktober 05, 2024
- Antal tjänster : 1
Det här jobbet är inte tillgängligt längre
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Är du en kommunikativ och lösningsorienterad person som drivs av att leverera service i världsklass? Talar du flytande Svenska OCH Danska?
- Vi söker just nu kundtjänstmedarbetare för enklare teknisk kundsupport och administrativa samtal.
Ditt nya jobb Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar samt inkommande administrativa samtal för 1177 Region Stockholm. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt. Hos oss kommer du att jobba i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov, vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan inklusive helger mellan kl. 07:00 och 22:00. Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider.
Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vi ser fram emot att träffa dig som
Rekryteringsprocess Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget. Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande. Om oss PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Fortum, operatören 3 och Allente.
Ditt nya jobb Med telefonen som främsta verktyg kommer du att hjälpa invånare i vardagen när det behövs som mest. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ta emot inkommande samtal från kunder på en jourlinje för teknisk support av insulinpumpar samt inkommande administrativa samtal för 1177 Region Stockholm. I varje samtal är du lyhörd och hjälper kunden rätt, så att den inringande kan fortsätta vardagen som vanligt. Hos oss kommer du att jobba i nyrenoverade, fräscha lokaler i en ständigt växande verksamhet. Tjänsten är en timanställning som motsvarar heltid eller deltid med varierande arbetstider efter behov, vi har öppet på kontoret alla dagar i veckan inklusive helger mellan kl. 07:00 och 22:00. Jobbet innefattar även inneliggande jour utanför kontorets öppettider.
Vi söker positiva, lyhörda och lösningsorienterade personer till vårt härliga och samhällsviktiga team! Vi ser gärna att du är en stresstålig, serviceorienterad lagspelare med god samarbetsförmåga. Vi ser fram emot att träffa dig som
- Talar FLYTANDE Svenska och Danska
- Tycker om att prata med människor och är lyhörd
- Är en kommunikativ person som drivs av att leverera god service
- Har goda kunskaper i svenska, bra om det finns viss typ av engelska kunskaper.
- Har GOD datorvana
- Kan arbeta både helger samt nätter
Rekryteringsprocess Efter att vi mottagit din ansökan kommer rekryteringsansvarige att kontakta dig för en första telefonintervju. Går du vidare i processen efter telefonintervjun, är nästa steg ett digitalt eller personligt möte på plats, tillsammans med ansvarige för uppdraget, där du också får en närmare presentation av företaget. Vid anställning får du en gedigen utbildning i våra verktyg och i ditt nya uppdrag för att du ska kunna leverera bästa möjliga service för den inringande kunden. Tjänsten tillsätts löpande. Om oss PEC är ett av Nordens största callcenterföretag som idag är ett Care and Contact center som jobbar med inkommande och utgående telefoni åt flera av de största företagen i sina respektive branscher. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och förnya oss för att kunna erbjuda de bästa tjänsterna för våra kunder och uppdragsgivare. Däribland arbetar vi med flera stora kunder inom respektive bransch, så som 1177 Vårdguiden, Eon, Fortum, operatören 3 och Allente.