Bubbleroom söker en Senior Customer Service agent

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • posted: september 03, 2024
  • industry: Kontor, Administration
  • apply-by : september 11, 2024
  • roma-no-of-positions: 1
job-expired-message

Bubbleroom är ett av Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom mode med en tydlig vision om att bli marknadsledande som livsstilsdestination för lyxigt, glammigt och feminint mode. Bubbleroom har sin primära kundbas i Norden med distribution till delar av Europa via Zalando. Bubbleroom grundades 2005 som en webbshop för exklusiva varumärken och har sedan dess utvecklats till att vara en etablerad marknadsaktör inom festmode och vardagliga kläder. Idag är vi ca 90 personer som arbetar på huvudkontoret i Borås (Viared), och vi söker nu efter fler medarbetare som drivs av viljan att göra goda affärer samt har ett genuint intresse för mode och e-handel. Vi är stolta över att vara ett värderingsstyrt bolag som i vår vardag arbetar efter våra värdeord Mod, Driv och Tillsammans. Välkommen till ett företag där medarbetaren är verksamheten och där alla våra framgångar är en konsekvens av våra medarbetares driv & engagemang! Bubbleroom är noterad på Nasdaq First North Growth Market. Beskrivning Är du en stjärna på kundservice och drivs du av att skapa en fantastisk kundupplevelse? Tycker du även att det är viktigt att vara  hjälpsam och att driva kundens röst framåt? Har du lång erfarenhet av att hantera kundkontakter på ett professionellt och engagerat sätt? Då är det dig vi söker! Vi söker en senior Customer Service agent som med sin expertis och drivkraft vill vara med och stärka vårt team. I denna roll kommer du att vara en nyckelspelare i att säkerställa att våra kunder alltid får en positiv upplevelse under hela kundresan. Du har en naturlig förmåga att lösa problem, kommunicera tydligt och hantera olika typer av kundärenden med effektivitet och servicekänsla. Vår Customer Serviceavdelning är Bubblerooms ansikte utåt och kundernas röst inåt i bolaget. Låter detta som du? Missa inte att ansluta till vårt grymma team i Borås.  Arbetsuppgifter Som Customer Service agent hos oss kommer dina huvudsakliga uppgifter vara att besvara kundfrågor via mejl, sociala medier och chat från våra kunder. Du kommer att arbeta proaktivt med Bubblerooms kundnöjdhet och därmed vara en viktig del av att skapa nöjda kunder som fortsätter handla hos oss på Bubbleroom. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: - Besvara kundfrågor via mejl, Sociala medier & chat - Administrativt arbete vid behov - Identifiera utvecklingsområden och lyfta dessa inom Bubbleroom   Kvalifikationer Vi tror att du har en bred erfarenhet inom kundservice, att du är passionerad för ditt jobb och service. Du gillar att skapa en fantastisk kundupplevelse och du brinner för att driva kundens röst framåt. Du förväntas med stort driv att självständigt eller i grupp driva frågor till en lösning. Du brinner för kundnöjdhet där proaktiv service är ledordet. Hos oss på Bubbleroom är det viktigt att vi jobbar i ett team och inspireras av varandra så du är en teamplayer som gillar att arbeta i grupp där du vet att din kompetens är värdefull.  Du gillar att ta mycket ansvar och är därför inte rädd för att sticka ut hakan och komma med nya idéer och inspel. Du blir en del i vårt Customer Service-team som kommer bestå av fyra personer som ingår i Operations teamet. Du har sedan tidigare erfarenhet av kundserviceyrket, samt goda kunskaper inom teknik. Det är en mycket stor fördel om du har arbetat med Zendesk, Inretrn, PostNord, Instabox och Budbee portalerna tidigare. Flytande svenska och engelska är ett krav, har du ytterligare språkkunskaper är det en stor fördel.    Villkor Tjänsten är placerad på vårt nybyggda huvudkontor i Viared, Borås. Det är en heltidsanställning på 100%. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader och du kommer rapportera till vår Customer Experience Manager Anna Bäck.     Vid eventuella frågor, kontakta Anna Bäck via mejl: [email protected]  Vi tillämpar och intervjuar löpande, tjänsten kan bli tillsatt innan sista annonseringsdatum så vi rekommenderar dig att söka tjänsten så snart som möjligt dock senast 15 september. Tillträde enligt överenskommet. 

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.