Student som söker extrajobb som Receptionist/Mood Manager!

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: augusti 20, 2024
  • Yrkesområde: Kontor, Administration
  • Ansök senast : oktober 24, 2024
  • Antal tjänster : 1
Det här jobbet är inte tillgängligt längre

Är du en serviceinriktad, öppen och social person som älskar att vara med där det händer? Då kan denna roll vara något för dig! Dina arbetsuppgifter I rollen som Receptionist/Mood Manager kommer du att ansvara för kontorets trevnad, vara det första mötet mot besökare samt en viktig stödfunktion för dina kollegor. Du är en central pusselbit i att bidra till en kultur som främjar sammanhållning, samarbete och trivsel på kontoret. Med ett öga för detaljer och en hög servicekänsla skapar du en kontorsmiljö där människor trivs och vill arbeta. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta allt från att tända ljus i vintermörkret och duka fram fika till att organisera aktiviteter och proaktivt se till att allt fungerar. Din vardag är dynamisk och består både av administrativa och praktiska uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter för följande områden: Reception: *Välkomna personal och ta hand om externa besökare. *Ta emot samt administrera leveranser. *Organisera och sköta om allmänna kontorsutrymmen. *Beställning av kontorsmaterial. *Beställa blommor, tårta etc. till olika situationer (fira födelsedagar, barnafödslar etc.). Konferens: *Uppställning av konferensrum samt rigga teknisk utrustning för mötet. *Beställning och dukning av fika, frukost, lunch etc. för möten. *Projektleda/Projektledarstöd vid event - både interna och externa, större och mindre. Din profil Att vara utåtriktad och hjälpsam är av stor vikt i denna roll och du bör trivas med en varierande vardag där du inte räds att ta dig an nya utmaningar. Vi ser gärna att du tar egna initiativ, tar vara på dina kreativa idéer och förverkligar dem! Vi tror att du: Älskar att ge högkvalitativ service. Är social och har lätt för att ta kontakt med människor. Är en initiativtagare som gärna kommer med nya idéer. Trivs i ett varierande arbetsklimat med varierande arbetsuppgifter. Har en positiv attityd, är ödmjuk och prestigelös. Är ansvarstagande och självständig. Är driven och handlingskraftig. Är flexibel. Är välorganiserad och strukturerad. Ser lösningar framför problem. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information Placering: Centrala Stockholm Start: Vid kommande behov i sommar och under hösten Arbetstid: Kontorstider Lön: Individuell lönesättning tillämpas Vår kund har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Du kommer att arbeta som konsult via Maxkompetens på plats hos Stena Fastigheter i centrala Stockholm. Vid eventuella frågor kan du kontakta rekryteringsansvarig, Jonna Alm på [email protected]. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.