Service Manager till företag i Stockholm

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: juli 04, 2024
  • Yrkesområde: Management
  • Ansök senast : september 01, 2024
  • Antal tjänster: 1
This position is no longer available

Om tjänsten Nu söker vi en Service Manager till vår kund i fastighetsbranschen. Här får du vara en del av ett företag som skapar värde för människor, företag och samhälle. Som Service Manager hos vår kund spelar du en central roll i verksamheten och är ansiktet utåt i en av bolagets nyckelfastigheter. Är du en organiserad servicestjärna som älskar att vara navet i verksamheten? Då kan detta vara rollen för dig! Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Om företaget Vår kund är ett ledande företag inom fastighetsutveckling och förvaltning, med ett starkt fokus på att skapa hållbara och innovativa lösningar för framtidens arbetsplatser. Mer information om företaget ges vid nästa steg i processen. Arbetsuppgifter Som Service Manager hos vår kund är du navet för medarbetare, besökare och leverantörer i olika typer av frågor. Vidare arbetar du med varierade uppgifter inom kontor och administration. Bland annat innefattar dina arbetsuppgifter att: • Ansvara över receptionen och de två receptionisterna • Se till att servicekonceptet levereras och håller en hög kvalitet, samt att bidra med utveckling- och förbättringsförslag • Hålla kontakt med leverantörer • Agera värd/värdinna vid event samt vara AV-utrustningsansvarig • Arbeta proaktivt och se till att allt fungerar på bästa möjliga sätt för medarbetare och kunder • Se till att kontorets drift sköts på rätt sätt och följa säkerhetsrutiner Kvalifikationer Vi söker dig som har en servicekänsla ut i fingertopparna, du älskar att ge medarbetare och kunder det där lilla extra som gör att just du blir en essentiell del av verksamheten! För att lyckas i rollen som Service Manager hos vår kund ser vi även att du har: • Tidigare erfarenhet av liknande roller • En bakgrund inom service, såsom VD-assistent, Office Manager eller Hotellchef • Vana att hantera olika situationer och människor • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God administrativ och teknisk förmåga, datorvana, Office-paketet, AV-utrustning, fakturering mm Som person ser vi att du är en servicemedveten och driven do:er med en stor professionalism. Det är viktigt att du har en inställning där du inte tycker att någonting är omöjligt. Som person är du prestigelös, proaktiv och är redo att kavla upp ärmarna. Du är van att arbeta självständigt men är även en duktig lagspelare. I din roll är det viktigt att ta ett stort eget ansvar samt att vara behjälplig där behovet finns. Du är ett proffs när det kommer till det sociala samspelet och ser var behovet uppstår. Övrigt Start: november Placering: Centrala Stockholm Omfattning: 100%, tillsvidare Detta är en direktrekrytering där rekryteringsprocessen sköts av KFX HR-partner och du blir anställd direkt av kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. På KFX arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar via mejl eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jane Sundström på 08-663 99 00 eller [email protected] och specificera vilken tjänst du har frågor kring i ditt mejl. Välkommen in med din ansökan!

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.