Servispersonal och receptionist sökes till företag i Finspång
- Inlagd: oktober 04, 2024
- Typ av jobb: Konsultuppdrag
- Yrkesområde: Kundtjänstarbeten
- Ansök senast : Snarast
- Antal tjänster : 1
- På plats/På distans: På plats
Det här jobbet är inte tillgängligt längre
Krav på erfarenhet
- Tidigare erfarenhet av att ha jobbat med tallriksservering
- God datavana
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Servis:
- Ansvar för driften i caféet
- Kassaarbete
- Varuhantering
- Egenkontroll och inventering
- Beredning av smörgåsar, sallader, smoothies, espresso och fika
Reception/Helpdesk:
- Besökshantering och registrering
- Öppning och stängning av receptionen
- Tillträdesskydd och inpasseringsrutiner
- Personaladministration inför events, statistikhantering, bokningshantering och konferensvärd
- Ta emot och övervaka inkommande samtal och ärenden i ärendehanteringssystemet
- Uppdatera relevanta system
- Ständigt förbättringsarbete
- Beställningar på budtjänster och transporter, flyttar, felanmälningar, olika kontorsarrangemang, beställningar av kontorsstolar och support i olika frågor
- Hantera samtal, beställningar och felanmälningar för Siemens Energy i hela Sverige
- Arbeta för att uppfylla målet nöjd kund samt bevara en god kundrelation
Arbetstiderna är mellan 06.00-15.00. Arbete på kvällstid kan komma att förekomma vid enstaka tillfällen.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken, vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kan du kontakta ansvarig konsultchef på [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.