Kundtjänstmedarbetare till företag i Stockholm City

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: mars 11, 2025
  • Yrkesområde: Kontor, Administration
  • Ansök senast : april 10, 2025
  • Antal tjänster : 1

Är du en serviceinriktad person med ett stort tekniskt intresse? Trivs du i en roll där du får kombinera problemlösning med kundinteraktion och har en förmåga att hantera komplexa system?

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare för ett vikariat på cirka ett år, och det kan finnas möjlighet till förlängning eller fast anställning vid rätt förutsättningar. Rekryteringsprocessen hanteras av Vindex men tjänsten erbjuds av kunden.


Om rollen

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en central del i bolagets kundsupportteam där du ansvarar för både grundläggande support samt teknisk support (1st och 2nd line support). Det är ett utvecklande och varierande arbete. Du kommer att hantera kundförfrågningar, både via telefon och e-post, samt att följa upp tekniska ärenden i systemet för att säkerställa att funktionerna fungerar optimalt. Du kommer att arbeta med kundärenden i kundens eget verktyg och medverka vid testning av nya systemversioner efter varje större release. En betydande del av arbetet innebär att arbeta konsultmässigt och delta i möten med kunder och interna kontaktpersoner, såsom Head of Tax eller Tech-avdelningen. Du har stort ansvar i en trivsam arbetsmiljö, där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter till personlig utveckling. Vidare innebär rollen att du under vissa perioder eller dagar arbetar outsourcad hos större kunder, där du självständigt driver processerna och och det löpande arbetet på plats hos kunden.


Placering: Stockholm City


Arbetsuppgifter

  • Hantera kund- och serviceförfrågningar
  • 1st och 2nd line support
  • Testa systemets funktioner efter större releaser
  • Reproducera och följa upp buggar
  • Hantera ärenden i vårt system och följa upp status
  • Arbeta som outsourcad konsult hos stora kunder och se till att leverera enligt kundens behov och önskemål


Kvalifikationer

  • Flytande i engelska, både skriftligt och muntligt
  • Erfarenhet av kundservice eller support
  • God datorvana och erfarenhet av komplexa system, inklusive Word och Excel
  • Teknikintresse och vilja att lära sig nya system
  • Förmåga att arbeta både självständigt och i team
  • En flexibel och lösningsorienterad inställning
  • Tyska, både skriftligt och muntligt, är meriterande


Din bakgrund:

Vi ser att du har erfarenhet från kundtjänst, service eller support, gärna inom restaurang, hotell eller liknande. Det viktigaste är att du har ett intresse för teknik och vill lära dig och utvecklas inom området. Du har god datorvana och är bekväm med att använda Word och Excel. För att lyckas i rollen är det också viktigt att du är kommunikativ, både i tal och skrift, på engelska, och har en god samarbetsförmåga.


Ansökan

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta med ett spännande bolag i Stockholm City! Skicka ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer SBCS2839. Tveka inte att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Nyström (lisa.nystrom@vindex.se, 0704-145 020) vid fler frågor kring rollen.


Om Vindex

Vindex är specialister inom ekonomiområdet och har lång erfarenhet av att matcha rätt kandidat med rätt uppdrag. Vi arbetar nära våra kunder och kandidater för att skapa långsiktiga och framgångsrika samarbeten. Vårt nätverk består av kompetenta och erfarna ekonomer, och vi strävar alltid efter att erbjuda de bästa lösningarna för både kund och kandidat. Är du intresserad av fler spännande uppdrag och tjänster? Kika gärna under fliken Lediga tjänster.


Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
contactcenter@manpower.se
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.