Dansktalande kundsupportmedarbetare till företag i Malmö
Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
- posted: januari 13, 2025
- industry: Kontor, Administration
- apply-by : februari 14, 2025
- roma-no-of-positions: 1
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du arbeta i en mångsidig och utvecklande roll där du får använda dina tekniska kunskaper och språkfärdigheter? Vi söker nu en dansktalande kundsupportmedarbetare till en av våra kunder som är ett ledande medicintekniskt företag i Malmö. Här får du möjlighet att arbeta i ett engagerat och positivt team där du supportar kunder från den danska marknaden med tekniska frågor.
Dina arbetsuppgifter:
- Ge teknisk support till företagets kunder på den danska marknaden.
- Hantera inkommande frågor via telefon och e-post.
- Arbeta med tekniska lösningar och hjälpa kunder att lösa eventuella problem.
- Tillsammans med teamet säkerställa att kundernas behov tillgodoses på bästa möjliga sätt.
Personprofil
Vi söker dig som är tekniskt intresserad och har lätt för att sätta dig in i nya system och produkter. Du är trygg och kommunikativ i samtal med kunder, både på danska och svenska, och tycker om att hjälpa andra. Du är strukturerad, engagerad och positiv, och har en vilja att utvecklas och arbeta i ett sammansvetsat team. Erfarenhet från kundsupport eller liknande roller, gärna inom teknisk support, är meriterande. Det är också ett plus om du har erfarenhet av att arbeta med CRM-system.
Tjänsten passar dig som:
- Är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du ställs inför.
- Tycker om att arbeta i en roll där kundtjänst och teknik möts.
- Trivs i ett dynamiskt arbete och tycker om att göra det lilla extra för att ge kunderna den bästa servicen.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundsupportmedarbetare.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8.00-16.30, måndag-fredag
Plats: Malmö
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se