Receptionist till EA DICE

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: december 20, 2024
  • Yrkesområde: Kontor, Administration
  • Ansök senast : juni 08, 2025
  • Antal tjänster : 1

SNABBFAKTA

Omfattning:Heltid, 40h/veckaArbetstider:Måndag-fredag, 8:00-17:00 & 9:00-18:00 (rullande schema)Ort:Centrala StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning -det här är ett långsiktigt konsultuppdrag och det finns inget slutdatum på uppdraget.

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Electronic Arts Inc. är ett globalt ledande mjukvaruföretag för interaktiv underhållning. EA levererar spel, innehåll och onlinetjänster för internetuppkopplade spelkonsoler, persondatorer, mobiltelefoner och surfplattor.

På Electronic Arts är målet att inspirera världen till att spela. De skapar fantastiska nya spelupplevelser för miljontals spelare världen över genom att sammanföra talangfulla människor som kombinerar kreativitet, innovation och passion. EAs mångfald är deras styrka. De skapar en inkluderande kultur för sina anställda och ger dem möjligheter att lära sig nya saker och vägleda andra anställda så de kan utföra sitt livs viktigaste och mest givande arbete. De sätter sina anställda i första rummet.

DIN ROLL

Du kommer att arbeta i receptionen tillsammans med en till receptionist och ni tillsammans ansvarar för att välkomna medarbetare och besökare dagligen. Du kommer att ingå i Workplace Experience teamet som består av 7 personer.

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • Ta emot inkommande samtal.
  • Ta emot besökare och hantera besökskort.
  • Ansvara för rutiner och utveckling kring besökare och besökskort.
  • Catering - interna beställningar.
  • Uppdatera information på inskrivningsskärmar/iPads.
  • Inhouse event – stötta med planering och koordinering av interna event.
  • Servering och koordinering vid frukostar, luncher, fika etc.
  • Utdelning av brev och paket och att allt fungerar enligt rutin.
  • Utbilda och stödja extra resurser för ökad kvalité och förbättrad resurspool.
  • In house event – stötta med planering och koordinering av interna event.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är en social och utåtriktad person. Du tycker om bemötande med människor och är en kommunikativ person. Vidare ser vi att du är ordningsam och har ett öga för detaljer.

Du som söker uppfyller nedan krav:

  • Minst 1 års erfarenhet från ett serviceyrke
  • Gymnasial utbildning
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som receptionist.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.