Flexibel receptionist till spännande extrajobb

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • posted: december 18, 2024
  • industry: Kontor, Administration
  • apply-by : februari 28, 2025
  • roma-no-of-positions: 1

Om tjänstenÄlskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team! I denna tjänst jobbar du främst hos en av våra kunder som driver och utvecklar ett nytt coworking-koncept där du kommer jobba medreception, konferenser och event. Lokalerna är belägna i Solna, innerstan, Slakthusområdet och Sickla och du jobbar där behovet finns.Du blir ambassadör för värdskap och en hög nivå av service som genomsyrar allt vi gör - både de dagliga möten med varandra såväl som större projekt. I den här rollen tar du hand om communityn på kontoren och bidrar till att skapa en kreativ och inspirerande miljö där utbytet medlemmarna emellan främjas.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Välkomna medarbetare och kunder
  • Telefon och mail
  • Kontakt med leverantörer
  • Administrativt arbete i system
  • Posthantering och bud
  • Bokningar och beställningar
  • Agera moodmanager och ta hand om såväl besökare som medarbetare
  • Ansvara för konferensrum samt ronderingar på kontoret
  • Arbeta på olika event och konferenser

Vem är du?Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team. Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och gillar att komma med nya idéer. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet samt talar flytande svenska och engelska.

AnställningenAnställningsform: Behovsanställning med möjlighet att jobba mycketSysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp.Start: OmgåendeArbetstider: Varierande, främst vardagar men även vissa helger

Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.