Receptionist
- posted: december 18, 2024
- industry: Kontor, Administration
- apply-by : januari 13, 2025
- roma-no-of-positions: 1
Four FM är ett företag som erbjuder premiumlösningar inom Facility Management. Vi är ett dynamiskt företag som är byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vi är nu på jakt efter ett nytt tillskott till Four FM och hoppas att det kan bli du!
Om Jobbet
Som Receptionist hos Four FM blir du en central del av vår kunds verksamhet i södra Stockholm. Du får chansen att driva administrativa och praktiska uppgifter samtidigt som du utvecklar våra tjänster och skapar värde för både kunden och Four FM.Denna spännande möjlighet ger dig chansen att utveckla din karriär och skapa positiva förändringar för vår kund och kundens verksamhet. Ansök idag och bli en del av vårt dynamiska team där du får möjlighet att växa och göra skillnad!
Arbetsbeskrivning
Innehåller varierande arbetsuppgifter där administrativa och praktiska sysslor kombineras. Du bör trivas med att arbeta flexibelt, planera och strukturera dina arbetsuppgifter. Rollens ansvarsområden kan utvecklas med möjlighet att ta större ansvar inom kontorsservice och kundrelationer.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Utföra administrativa uppgifter som fakturahantering och rapportering.
- Samordna beställningar och leveranser.
- Hantera kontorsservice och underhåll av lokaler.
- Ta emot besökare och hantera receptionstjänster.
- Sköta felanmälningar och säkerhetsrelaterade uppgifter.
- Delta i planering och genomförande av interna aktiviteter och evenemang.
Egenskaper vi söker hos dig
Vi söker dig som trivs i en varierande roll och tycker om att skapa struktur i en föränderlig miljö. Du är kommunikativ, serviceinriktad och engagerad, med en naturlig känsla för att skapa goda relationer med kunder, leverantörer och kollegor.
Bekväm med att föra en kontinuerlig dialogmed kunden, leverantörer och kollegor. Vi söker en engagerad och serviceorienterad individ som tar egna initiativ för att säkerställa en Four FM-serviceupplevelse för våra kunder. Du bör vara bekväm med att samverka med olika specialistfunktioner, där du blir den samordnande parten. Detta ställer krav på samarbetsförmåga och struktur.
Kvalifikationskrav
- Tidigare arbetserfarenhet inom liknande områden, exempelvis hotellreceptionist.
- Erfarenhet av administrativt arbete eller kundservice.
- Flytande i både det engelska och svenska språket.
- Vana av att arbeta i Office 365.
Extra Merit
- Har en utbildning inom Facility Management.
Arbetstider och sysselsättningsgrad
Heltid, visstidsanställning med möjlighet till förlängning.
Tillträde ochVaraktighet
Startdatum 1 Februari. Anställningen förväntas pågå till 31 december 2025.
Stationeringsort
Stockholm (Liljeholmen).
Sista ansökningsdag
Ansökningsperioden löper ut 2025-01-13, men urval sker löpande, vi ser fram emot att höra från dig.Ansökningar via e-post kommer tyvärr inte att behandlas.
Four FMs vision "We take C.A.R.E."
Våra värderingar fungerar som vår moraliska kompass. "We take C.A.R.E". Om du brinner för att göra skillnad, trivs i en stödjande miljö och tror på kraften i Compassion, Attention, Respect och Excellence, vill vi gärna höra från dig! Ta nästa steg på din karriärresa och bli en del av Four FM.