Dansktalande Kundtjänstmedarbetare till OBH Nordica
Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
- posted: december 06, 2024
- industry: Kontor, Administration
- apply-by : januari 05, 2025
- roma-no-of-positions: 1
Vill du bli en del av ett engagerat team och leverera förstklassig service till kunder? Då kan detta vara tjänsten för dig!
MultiMind söker en dedikerad och kundfokuserad person som brinner för att skapa positiva kundupplevelser. Detta är ett konsultuppdrag med start senast 1 mars 2025 och löper fram till 1 januari 2026, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering.
Om företaget:
OBH Nordica är en del av Groupe SEB International, en global ledare inom tillverkning av små hushållsapparater och köksredskap. OBH Nordica utvecklar, distribuerar och säljer innovativa och spännande produkter och har en lång historia av innovation och kvalitet.
Om rollen:
Vi söker en ny teammedlem till vårt Consumer Service Team med placering på vårt kontor i Sundbyberg. I nära samarbete med vårt säljteam, eftermarknadsavdelning och övriga organisationen kommer du att stödja våra kunder och konsumenter i Norden, med särskilt fokus på Sverige. Då vi arbetar som ett nordiskt team kan du även ha kundkontakter i andra nordiska länder.
Dina arbetsuppgifter kommer att omfatta kommunikation via IT-system, e-post, telefon och sociala medier.
Du kommer främst att:
• Stötta kunder i frågor som rör order- och distributionsärenden.
• Hantera och driva orderprocessen, inklusive reklamationer, kunddata, övervakning av produktlager, korrekta priser och rabatter.
• Stötta försäljningsteamet med produktinformation och kundhantering.
• Vara expert på företagets produkter och besvara frågor från konsumenter samt hantera reklamationer och garantier eller beställa reservdelar.
Din profil:
För att lyckas i rollen ser vi att du har följande kvalifikationer:
• Flytande kunskaper i svenska och danska. Engelska är också ett krav, och ytterligare nordiska språk är meriterande.
• Minst 1–2 års erfarenhet av kund- eller konsumentservice.
• Erfarenhet av att arbeta i SAP.
• Kommersiell och affärsmässig förståelse.
• En lagspelare med LEAN-tänk och ett lösningsorienterat förhållningssätt.
• Kund- och resultatorienterad, med stark initiativförmåga.
• Flexibel och serviceinriktad, med en positiv inställning till att arbeta i en snabb miljö.
Den här tjänsten erbjuder en varierad roll i ett marknadsledande företag. Du har stora möjligheter att göra skillnad och bli en del av ett professionellt och engagerat Team!