Tekniker till NetOnNet

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: december 04, 2024
  • Yrkesområde: Bygg, Anläggning
  • Ansök senast : januari 02, 2025
  • Antal tjänster : 1

Vill du kombinera praktiskt arbete med administrativ hantering och utvecklas i en roll med möjlighet att ta nya steg i din karriär? Hos NetOnNet blir du en viktig del av eftermarknadsteamet och bidrar till att skapa nöjda kunder! Om företaget Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och 32 Lagershoppar i Sverige och Norge. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Tjänsten är placerad på avdelningen tekniks service på centrallagret i Viared Borås. Vad erbjuder rollen? I denna roll ansvarar du för både praktisk och administrativ hantering av NetOnNets produkter inom eftermarknadsflödet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Administrering och hantering av ärenden kopplade till returer och garantier. - Bedömning och felsökning av produkter i olika typer av returflöden. - Utförande av service, reparationer och hantering av garantiärenden. För dig som gillar att ta ansvar och att utvecklas finns goda möjligheter till utveckling. Vem är du? För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en ordningsam och ansvarsfull person som har med dig liknande erfarenheter från tidigare jobb. Du har ett nyfiket förhållningssätt och lär dig snabbt, särskilt när det gäller att arbeta administrativt i olika affärssystem. Att samarbeta med andra är något du värdesätter, och du bidrar till att skapa en positiv teamkänsla där ni tillsammans strävar efter att ge bästa möjliga kundupplevelse. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ärendehantering och kundservice, eftersom det hjälper dig att förstå kundens behov och ge professionell support. Om du dessutom har arbetat med tekniska produkter inom hemelektronik tidigare är det en stor fördel, då det ger dig en bättre förståelse för produkterna och de frågor som kan uppstå. Din vilja att lära och utvecklas gör att du är en viktig del av teamet som ständigt jobbar för att förbättra både processer och kundnöjdhet. Den här rollen erbjuder stora möjligheter för dig att växa och utvecklas där du efterhand kan få mer ansvarsområden. Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Frida på [email protected] Sökord teknisk support, teknisk service, service, eftermarknad, support, reparationer,

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.