Paneo söker förstärkning – Vill du bli vår administrativa koordinator?

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: november 21, 2024
  • Yrkesområde: Kontor, Administration
  • Ansök senast : december 08, 2024
  • Antal tjänster: 1

Paneo är specialiserad på miljöjuridiska och VA-juridiska frågor och hjälper våra kunder med allt fråntillståndsprövningar och strategiska rådgivningar till löpande tillsynsärenden. Oavsett om det gäller stora projekt eller dagliga utmaningar är ambitionen att leverera lösningar som möjliggör för kunderna att fokusera på sin verksamhet.

Paneo har en viktig roll i att hjälpa våra kunder navigera komplexa frågor inom miljö- och VA-juridik. Vi söker nu ett riktigt strukturproffs som vill bidra till framgång genom att utveckla företagets administrativa struktur, stötta verksamhet och kunder och bygga processer för framtiden. I denna tjänst får du möjligheten att kombinera klassiska administrativa uppgifter med ett strategiskt tänk där du aktivt bidrar till verksamhetens utveckling. Paneo är en flexibel och dynamisk organisation där arbetsdagarna varierar och där du får ta stort eget ansvar och arbetar självständigt.

Om rollen Som administrativ koordinator blir du en central del av företaget. Du jobbar nära miljöjuristen och samtidigt självständigt med dina ansvarsområden. Du kommer att ansvara för att hålla ordning på viktiga administrativa processer och fungera som ett stöd internt och externt, i både små och stora frågor. Ditt arbete kommer att sträcka sig över flera områden – från mötesbokningar och hantering av mejlboxar till kursadministration och fakturering.

Du blir också en viktig kontaktpunkt gentemot våra kunder, myndigheter och konsulter. Med din strukturerade och lösningsorienterade inställning ser du till att information samlas in och sammanställs på ett tydligt och effektivt sätt. Rollen innebär även att du är drivande och tar ansvar för att utveckla system och rutiner för den växande verksamheten, med stor frihet att själv påverka och skapa din arbetsvardag.

Vem är du? Paneo söker dig som har erfarenhet av administration och handläggning i kombination med kundservice. Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska, då du kommer att ha kontakt med såväl kunder som myndigheter.

Du har en naturlig känsla för struktur och gillar att skapa ordning och reda i både små och stora uppgifter. Dessutom har du förmågan att tänka strategiskt och är inte rädd för att fatta beslut på egen hand när situationen kräver det. Har du erfarenhet av att arbeta på myndighet eller med liknande uppgifter är det ett stort plus, men det viktigaste är din vilja att lära och utvecklas.

Vi tror också att du är nyfiken på nya tekniska lösningar och bekväm med att arbeta i digitala verktyg som Fortnox, Word och PowerPoint. Erfarenhet av kursadministration eller hantering av sociala medier är meriterande, men inte ett krav.

Vad vi erbjuder Hos Paneo får du möjligheten att vara en del av ett växande företag med fokus på hållbarhet och samhällsnytta. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö med hybridlösningar, där du kan kombinera kontorsarbete med distansarbete. Kunderna finns över hela landet, men Paneo utgår idag från Luleå.

Du får möjlighet att påverka din roll och bidra till att bygga strukturer som stödjer tillväxten. Du erbjuds tjänstepension, friskvårdsbidrag och en flexibel arbetsmiljö där variation i arbetsuppgifterna är en del av vardagen.

Tjänsten är på heltid, med provanställning som syftar till att övergå i tillsvidareanställning.Möjlighet till deltid 80% finns.

Tillträde sker enligt överenskommelse, men vi ser positivt på att du kan börja så snart som möjligt.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Läs gärna mer om vår verksamhet på www.paneo.se

Ansök nu! Låter detta som jobbet för dig? Skicka din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontaktar du [email protected]. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge.

Sista dag för ansökan är den 8 december 2024

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.