Vi söker Receptionister för extrajobb på timme hos Thule i Hillerstorp

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: november 20, 2024
  • Yrkesområde: Kontor, Administration
  • Ansök senast : december 06, 2024
  • Antal tjänster: 1

Dina arbetsuppgifter Är du en energifylld och serviceinriktad person som älskar att hjälpa andra? Trivs du i en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik? Då kanske detta är något för dig! Vi söker nu receptionister för timanställning hos mycket trevliga Thule. Här får du möjlighet att vara en viktig del av teamet och bidra till en förstklassig kundupplevelse. Du kommer vara ansiktet utåt hos företaget och dina uppgifter kommer bl.a. bestå av att ta emot besökare och kunder och säkerställa att deras behov blir tillgodosedda. Hantera telefonväxeln och svara på frågor på ett professionellt och vänligt sätt. Sköta administrativa uppgifter samt följa upp och koordinera olika typer av bokningar och förfrågningar. Vad kan vi erbjuda dig? Vi och vår kund erbjuder dig ett varierande och flexibelt extrajobb där du får möjlighet att utvecklas. Ett positivt arbetsklimat med härliga kollegor. Ett jobb som är perfekt att kombinera med annan sysselsättning vid sidan av. Din profil Vi söker dig som är serviceinriktad och lösningsorienterad. Din bästa gren är att hjälpa människor och du hittar alltid en lösning på problem, stora som små. Du hanterar datorer och olika system med lätthet, särskilt Excel. Du kommunicerar obehindrat på engelska och svenska, både i tal och skrift. Du bor troligtvis i Värnamo-området och har körkort och tillgång till bil. Tjänsten är på deltid och du kommer inledningsvis bli bokad på timmar. Framöver finns mycket goda chanser till mer jobb för rätt person. För att kunna jobba på detta sätt behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kanske är pensionär, student, egenföretagare eller har ett annat jobb på deltid. Uppstart sker löpande med start så snart som möjligt. Uppdraget är långsiktigt och vi är ute efter att hitta personer som kan jobba under en längre tid. Du blir anställd av oss på Inpeople och uthyrd till vår kund. Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.