Servicedesk

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • Inlagd: oktober 22, 2024
  • Yrkesområde: IT, Data
  • Ansök senast : november 20, 2024
  • Antal tjänster : 2

Aros IT-Partner har en tydlig vision vilket betyder att vi som företag strävar efter delaktighet hos såväl våra medarbetare som hos våra kunder och samarbetspartners, för att vi tillsammans, ska ta vår utvecklingsresa framåt.

Vi söker Dig vars önskemål och ambition ligger i att arbeta på ett lokalt företag där ditt intresse för IT hamnar i centrum. Med ett driv och engagemang utöver det vanliga bidrar du till framgång för våra kunder och samarbetspartners men likaså för dig själv och dina kollegor på Aros IT-Partner.

För oss som företag är trivsel och välmående högt värderade punkter och vi söker dig med energi att bidra till det. Vidare erbjuder vi ett klimat där kompetensutveckling såväl som personlig utveckling anses vara en självklarhet och ges utrymme till.

På Aros IT-Partner värdesätter vi ett brinnande intresse, socialt engagemang och en vilja att dela med sig av sin kunskap till kollegor högt.

Vi söker nu drivna och kundmedvetna kollegor som bryr sig till servicedesk.

  • Hjälpa våra användare via telefonsupport
  • Fjärrsupport
  • Bemanna vår telefonsupport under vardagar (dagtid)
  • Hantering och dokumentation i vårt ärendehanteringssystem
  • Hantera beställningar i vårt ärendehanteringssystem inkl beställningar mot extern part.
  • Microsoft 365 användarstöd
  • Kunskap active directory

Välkommen med din ansökan!

B Körkort är ett krav.

Urval och intervjuer sker löpande.

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.