Receptionist/barista till utvecklingsstudio i Stockholm

Det här jobbet är hämtat från Arbetsförmedlingen, rekryteringen utförs inte av Manpower
  • posted: september 06, 2024
  • industry: Kontor, Administration
  • apply-by : oktober 03, 2024
  • roma-no-of-positions: 1

Om tjänsten Har du tidigare erfarenhet av reception/konferens/restaurang/café? Trivs du med att arbeta i en varierande roll som kräver ett stort ansvar där du får leverera service på en hög nivå? Då är det dig vi letar efter! KFX HR-partner söker nu en receptionist/barista till vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är en tillsvidaretjänst där arbetstiderna är måndag – fredag 08:00-17:00. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I din roll kommer du att träffa många kontakter såväl internt som externt. Du kommer därmed vara en viktig del av dina medarbetares, kunders och besökares upplevelse av företaget. Du kommer att jobba i ett team av två personer och samarbeta med befintlig receptionsansvarig och teamet på kontoret. Som receptionist/barista kommer dina dagliga arbetsuppgifter innefatta bland annat att: • Göra kaffe, juicer m.m. till intern och extern personal • Ta emot besökare • Ansvara för frukost, lunch och fika • Ta emot och besvara inkommande samtal och mejl • Hålla snyggt och rent i kontorets lokaler, t ex tömma diskmaskinen, rengöra kaffemaskinen och plocka undan efter möten • Ansvara för inköp till kontoret och hantera befintliga samt nya avtal med leverantörer • Vara behjälplig vid event, möten och konferenser • Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa arbetsuppgifter Rollen är rörlig och innebär ett övergripande ansvar över kundens lounge. Du förväntas kunna äga och driva loungen självständigt Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för service och drivs av att hjälpa andra människor. Vi ser det även meriterande med erfarenhet från café/konferens/restaurang. För att lyckas i rollen som receptionist/barista ser vi även att du har: • Tidigare erfarenhet av liknande roller • En bakgrund inom service och en vana att hantera olika situationer och människor • En förmåga att hantera många ärenden samtidigt och prioritera bland ärenden • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God administrativ förmåga och datorvana, bland annat inom Office-paketet Du är även en fena på att leverera ett gott kundbemötande, är glad och social med båda fötterna på jorden. Du är en ansvarstagande individ som är flexibel och prestigelös. Du ska vara duktig på att se både detaljer och helheten och vi ser att du kan arbeta med engagemang och professionalism. Du drar dig inte heller från att komma med egna idéer till potentiella förbättringar. Övrigt Start: December 2024 Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 08.00-17.00

Om du har tekniska problem med din ansökan eller ditt konto hos Manpower, vänligen kontakta vår support:
0771-55 99 10
[email protected]
Vi har öppet helgfria vardagar 07:00-18:00.
På vår sida med Vanliga frågor hittar du många svar, och även en steg-för-steg-beskrivning av hur du söker jobb på vår hemsida.