Receptionist/Kontorssamordnare till vår kund i Sisjön!
- posted: oktober 29, 2024
- form-of-employment: Konsultuppdrag
- industry: Kontor, Administration,Kundtjänstarbeten
- apply-by : roma-to-be-applied
- roma-no-of-positions: 1
- remote-detail-filter: På plats
Vem vi söker
Vi söker dig som är trygg i dig själv, tar initiativ och är van att jobba självständigt. Du har öga för detaljer, en stark känsla för service och gillar att ha koll på allt som händer på kontoret/receptionen. Din positiva attityd gör att både besökare och kollegor känner sig välkomna och omhändertagna.
- Du behöver kunna starta den 25/11
- Arbetstid mån-fre 07:45-16:25, lunch 12:00-12:40
- Konsultuppdrag till december 2026
En del av dina arbetsuppgifter innebär
- Vara företagets ansikte utåt och ta emot besökare med ett varmt välkomnande.
- Sköta inkommande samtal, posthantering och leveranser - alltid med service i fokus.
- Självständigt ansvara för beställningar av kontorsmaterial, kaffe, och andra viktiga förnödenheter.
- Ansvara för kontorets intranät, fakturor och reseräkningar.
- Hantera bokningar av mötesrum, administrera passagebehörigheter och ta hand om enklare administration kring inköp.
- Organisera mindre interna event som frukostar och fika för att skapa en trevlig arbetsmiljö.
- Vara kontaktperson för felanmälningar och se till att de åtgärdas snabbt och smidigt.
Erfarenhet
- Ett par års erfarenhet av reception/kundtjänst/administration eller liknade serviceyrken.
- God svenska och engelska i tal och skrift.
- Officepaketet, Teams.
Du har förmågan att arbeta självständigt och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor är du välkommen att maila ansvarig konsultchef [email protected]