HiFi Klubben söker svensk och finsktalande kundtjänstmedarbetare
- posted: november 14, 2024
- industry: Kontor, Administration
- apply-by : maj 03, 2025
- roma-no-of-positions: 1
Bli en del av HiFi Klubbens online-team
Talar du svenska och finska flytande? HiFi Klubben letar efter fler HiFi-hjältar till vårt kundtjänstteam i Göteborg. Om du vill ha bra kollegor, ett jobb där du kan vara dig själv och en värld med mycket bra ljud, ta då en närmare titt här.
Fantastiska kundupplevelser genom personlig kontakt
På HiFi Klubben står kunden i centrum och vi lägger stor vikt vid kompetent, personlig och ärlig rådgivning. Därför är det också ett jobb där man får vara sig själv när man pratar med kunderna. Det är i den ärliga dialogen som du hittar den bästa lösningen.
Vad kommer jag att arbeta med?
Du kommer att ingå i vårt svenska team men samarbeta över landsgränser. Tillsammans kommer ni att hjälpa Skandinavien och Finland att få fantastiska ljudupplevelser.
Kort sagt är det ett jobb där du:
- Har kontakt med kunder och butiker via e-post, telefon, chatt och sociala medier
- Ge råd om allt från små inköp till kompletta ljudinstallationer
- Ta emot och hantera beställningar och reklamationer och se till att kunden får kontinuerlig information
- Ha stort inflytande över lösningarna på dina arbetsuppgifter
- Vara delaktig i processen att vidareutveckla vår kundservice på en hög nivå
- Få all den utbildning du behöver av dina vänliga och passionerade kollegor
Du måste kunna:
- Tala och skriva svenska och finska på modersmålsnivå
- Tycka om att prata med många olika typer av människor
- Sätta dig in i kundens situation och ta reda på vad som är bäst för dem
- Arbeta heltid
Hur ser arbetsmiljön ut?
Arbetsmiljön är viktig eftersom du tillbringar större delen av din dag med dina kollegor. Det är därför vi odlar en företagskultur med högt i tak, utrymme för mångfald och massor av bra vibbar.
Vi förväntar oss inte att du ska vara eller bli en HiFi-expert, eftersom vi har mycket hjälp av våra kollegor i butikerna. Det viktigaste är att du är bra på att prata med människor och har massor av entusiasm, driv och energi, så lär vi dig resten.
Hur du ansöker
Om du tror att du är rätt person att bli en del av vårt team och vill ha ett bra jobb med stor utvecklingspotential, skicka då in en ansökan till oss.
I din ansökan vill vi gärna höra om vad du brinner för - och varför vi ska bjuda in dig till en djupintervju.
Sista ansökningsdag: Vi intervjuar kandidater regelbundet och letar gärna efter rätt person under en längre tid.
Startdatum: Så snart som möjligt.
För frågor om jobbet, vänligen kontakta Global Customer Service Manager, Jonathan Magnussen, på tel. +45 5028 8561 på vardagar från 9-16 eller [email protected]