Timanställda receptionister och kundkommunikatörer till sjukhusleverans
This job is taken from the Swedish Public Employment Service, recruitment is not performed by Manpower
- Posted: November 18, 2024
- Industry: Kontor, Administration
- Apply by : December 17, 2024
- Posizioni ricercate: 4
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service med ett genuint intresse för att hjälpa människor? Vi söker nu efter flera härliga timanställda stjärnor till vårt team!
Vilka är vi?
För oss är arbetsglädje en grundpelare i vårt arbete. Här får du möjligheten till att vara med från början i Coors uppdrag som är inom receptioner och telefonistservice med start i februari 2025 i Linköping. Här blir du en del av ett varmt, prestigelöst och inkluderande företag som ger våra medarbetare stort eget ansvar. Vi är fokuserade på innovation och för att uppnå det har vi en utvecklingsinriktad kultur som ger dig möjlighet att växa i karriären. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med utvecklingsmöjligheter inom ett dedikerat och samarbetsinriktat team.
Vad kommer du att få göra?
Som receptionist kommer du att ge varm och personlig service till patienter, anhöriga och besökare på sjukhusets receptioner. Du arbetar självständigt och professionellt, och ditt stora engagemang för service kommer till nytta. En del av arbetstiden innebär också att du får arbeta som kundkommunikatör och bemanna växeln.
Exempel på arbetsuppgifter är bland annat:
• Välkomna besökare i receptionen och hänvisa dem rätt. Vid flertalet av våra receptioner är besökare patienter där vi ankomstregistrerar patientavgifter samt hänvisar rätt
• Kontinuerligt ta emot och administrera bokningar av konferenslokaler samt iordningsställa konferenslokaler
• Att ta emot, vidarebefordra, registrera felanmälningar och åtgärda vid behov
• Hantera post och paket
• Larmansvarig, vilket innebär att du är kontaktperson för receptionen gentemot verksamheten samt hyresvärd
• Beställning av catering samt leverans till respektive konferensrum.
• Bemanna växeln genom att besvara samtal och hänvisa rätt
Vem är du?
Som person är du positiv, serviceinriktad och uppskattar variation i arbetet. Du är följsam, lyhörd och ödmjuk samt bidrar till ett gott samarbete. Med din professionalitet, trygghet och engagemang ger du service i stjärnklass.
• Du har goda kunskaper inom svenska och engelska
• Du är tekniskt lättlärd
• Tidigare erfarenhet av serviceyrke som t.ex. receptionist är meriterande
Vad erbjuder vi?
• Karriärmöjligheter och utveckling inom en växande organisation
• Introduktion för nyanställda
• Fast lön enligt kollektivavtal med årlig lönerevision
• Avtalspension, försäkringar och förmåner som föräldralön och friskvårdsbidrag
• Löpande kompetensutveckling genom interna utbildningar och kurser
• Ett prestigelöst och sammansvetsat team med en god gemenskap
Om anställningen
Anställningsform: Timanställning vid behov
Placering: Linköping
Arbetstid: Vardagar, varierande tider mellan kl. 07-17
Övrig information och kontaktuppgifter
Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor, kontakta rekryterande chef Maria Sjödin på mejl [email protected]
Vi genomför bakgrundskontroller på all vår personal vid anställning. Vill du veta mer, läs här: https://www.coor.se/karriar/rekryteringsprocessen/
All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen.
Vi ser fram emot din ansökan, hos Coor är du skillnaden!
Om Coor
Coor skapar de bästa arbetsmiljöerna i Norden – hållbara, glädjefyllda och inspirerande. Vi är över 13.000 medarbetare som jobbar med allt från fastighetsfrågor till restaurang och lokalvård. Hos oss blir du en del av en kultur där olikheter driver oss framåt. På Coor är du skillnaden!