Kundtjänstmedarbetare till Skandia med start omgående
This job is taken from the Swedish Public Employment Service, recruitment is not performed by Manpower
- Posted: November 15, 2024
- Industry: Kontor, Administration
- Apply by : December 15, 2024
- No of open positions: 1
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning Vill du vara med på en utvecklingsresa på Skandias grupp & vårdförsäkrings-avdelning och samtidigt leverera service i världsklass? Här får du chansen att tillhöra ett team som arbetar med att hjälpa Skandias företagskunder, rådgivare, mäklare och privatpersoner med frågor kring olika typer av försäkringsupplägg. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ge service och skapa mervärde för våra kunder. Det gör vi via telefon, e-post, chatt, administration och utredning. Att ha nöjda kunder är en självklarhet för Skandia och du kommer att vara en viktig del i detta arbete. Start för tjänsten är omgående. Kvalifikationer och egenskaper Som person är du kommunikativ, självgående, driven och lösningsorienterad. Du trivs med att få arbeta med rådgivning och kundkontakt via telefon i kombination med administration och att få analysera och sätta dig in i varje enskilt ärende. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Viktigt är att du sätter stort värde på att arbeta strukturerat och se helheten i varje kundsamtal. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba inom riskförsäkring/vårdförsäkring eller som kundtjänstmedarbetare. Har god kommunikativ förmåga i svenska tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet. Om Skandia
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning Vill du vara med på en utvecklingsresa på Skandias grupp & vårdförsäkrings-avdelning och samtidigt leverera service i världsklass? Här får du chansen att tillhöra ett team som arbetar med att hjälpa Skandias företagskunder, rådgivare, mäklare och privatpersoner med frågor kring olika typer av försäkringsupplägg. Som kundservicemedarbetare ansvarar du för att ge service och skapa mervärde för våra kunder. Det gör vi via telefon, e-post, chatt, administration och utredning. Att ha nöjda kunder är en självklarhet för Skandia och du kommer att vara en viktig del i detta arbete. Start för tjänsten är omgående. Kvalifikationer och egenskaper Som person är du kommunikativ, självgående, driven och lösningsorienterad. Du trivs med att få arbeta med rådgivning och kundkontakt via telefon i kombination med administration och att få analysera och sätta dig in i varje enskilt ärende. Du är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. Viktigt är att du sätter stort värde på att arbeta strukturerat och se helheten i varje kundsamtal. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba inom riskförsäkring/vårdförsäkring eller som kundtjänstmedarbetare. Har god kommunikativ förmåga i svenska tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet. Om Skandia
- Skandia hjälper deras kunder att ta beslut här och nu. För ett tryggt och rikt liv
- Skandia satsar på långsiktiga investeringar som ger en stabil och hållbar tillväxt
- Genom deras förebyggande hälsoarbete är dom med och bidrar till ett friskare Sverige